Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Sunday, November 20, 2005

Η σωτηρία της ψυχής

Liverpool 2005, Photograph by Kevin Barry

Για το υπέροχο loft στο Liverpool, τους παλιούς στίχους της Λίνας και τα δυο βρεγμένα περιστέρια σας τα'γραψα αλλού.
Εδώ μάλλον άλλο update πρέπει να κάνω, που φέρνει σε άλλους αγαπημένους στίχους, αυτούς που λέγεται πως άλλαζε πάντα η Μελίνα:
H σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα/
Σαν ταξιδάκι αναψυχής μ'ένα κρυμμένο θαύμα


Να πω όμως πρώτα για τον Rudolf και τα simulations of life...
Οτι πήγαν καλά, οτι η πραγματικότητα με ξάφνιασε θετικά, οτι οι παπαρδέλλες βγήκαν super και βρήκαν εμένα και τον S. να χορεύουμε με κουτάλες και κολοκυθάκια στα χέρια στην κουζίνα μου στους ρυθμούς του Hung Up της Μαντονίτσας...
Μα, αυτό το κορίτσι, πώς τα καταφέρνει ακόμα έτσι!
Ήρθε κι έδεσε το γλυκό - στη δική μας περίπτωση πανακόττα με σως από πορτοκάλι και μπράντυ - έστω κι αν το τρένο/κολοκύθα πήρε τον co-chef μου μάλλον νωρίς.
Ας είναι... Μου έμεινε η γλύκα μιας βραδιάς που μάλλον φοβόμουν οτι θα με προβληματίσει.
Δεν έχω συνηθίσει φαίνεται να χαίρομαι τα απλά και ωραία όπως έρχονται, χωρίς να ρωτάω πάντα στο τέλος 'για-τί;'

Irish hot ports στο Liverpool λοιπόν, perhaps a few too many, γράφτε όμως συνταγή:
1 μέρος ruby port (πόρτο, καλέ!), 2 μέρη ζεστό νερό, μια μεγαλούτσικη φέτα λεμόνι με ένα γαρυφαλλάκι καρφωμένο και λίγη μαύρη ζάχαρη. Ο,ΤΙ πρέπει για το χειμώνα, για το κρύο, για έναν ή για δύο -στη δική μας περίπτωση, πάντως, κάναμε τρίο!

Πίσω στη βάση, στο laptop, τις Συνθήκες και την δουλειά, η Δευτέρα φαντάζει απειλητικά κοντά. Κι όμως, πόσο πιο όμορφα φαίνονται όλα σαν έχεις περάσει ένα σαββατοκύριακο με γέλια, συζητήσεις, αγκαλιές και hot ports μεταξύ φίλων που είχες καιρό να δεις.

Να είστε καλά... Και να μου γράφετε!

5 Comments:

At 11:25 pm, Blogger nonplayer said...

Δευτέρα πρωί που θα σου έρθει η αναγούλα της δουλειάς, κάνε το εξής:
Πάρε μια βαθιά ανάσα και βγάλε τον αέρα σαν να βήχεις. Θα σου έρθουν αναθυμιάσεις από τα ποτά του ΣΚ! Και τότε τα λέμε αν έχεις ακόμα μούτρα...

 
At 11:46 pm, Blogger Dimitra said...

Mε νιώθεις βλέπω...
Όμορφα :)

 
At 12:37 am, Blogger τσέλιγκας said...

Λοιπόν η Δευτέρα ήρθε αλλά δεν έχω όρεξη για ύπνο, έχω και πρωινό ξύπνημα κι έχω υποσχεθεί να μείνω και μακριά από το αλκοόλ. Άτιμη κενωνία...

 
At 8:10 am, Blogger πολυβιος said...

εγώ καλή βδομάδα μόνο θα πω. φιλιά.

 
At 6:47 pm, Blogger CD said...

kali mas evdomada...k egw strava ksypnisa...

 

Post a Comment

<< Home