Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Sunday, November 27, 2005

Σάντεϊ ράμπλινκγς



Τα' χω παίξει, τα' χω δει όλα...
Τί βδομάδα κι αυτή!
Καλή, δε λέω, γεμάτη, δε λέω, ενδιαφέρουσα, δε λέω, αλλά - γουόου!
Μήπως γερνάω πρόωρα?? Λίγο εξάιτμεντ ανέλπιστο, λίγο ξενύχτι παραπάνω, ένα-δυό ποτηράκια εκτός προγράμματος, κάποιες αγκαλιές εκεί που δεν τις περιμένεις και λιώμα η κυρία!
Α-πα-πα.
Φέρτε τη βαρετή ζωή μου πίσω :) [καλά, καλά, λέμε τώρα...)

Πάω πισίνα. Επειγόντως. Η χλαπάτσα καραδοκεί και έχουμε εκ νέου αγώνα από αύριο, ευρωπαϊκό και μη.



6 Comments:

At 7:28 pm, Blogger τσέλιγκας said...

Είμαι κι εγώ σε αναζήτηση κολυμβητηρίου διότι μου φαίνεται άκρως χαλαρωτικό. Ειδικά μετά από μια τσελιγκιάδα!

 
At 11:58 pm, Blogger nonplayer said...

Βαράτε με και ας κλαίω! Εύγε, εύγε!

 
At 10:10 am, Blogger πολυβιος said...

καλές βουτιές. χάρηκα που σε/σας ξαναείδα. φιλιά.

 
At 11:42 am, Blogger Marina said...

Το καλύτερο φάρμακο μετά απο κρασοκατάνυξη είναι οι κρύες βουτιές..όχι τόσο κρύες αν η πισίνα είναι θερμαινόμενη..΄΄ομως εκεί που μπαίνεις λιώμα, βγαίνεις θαύμα..
Καλή και sober εβδομάδα!

 
At 1:04 pm, Blogger Sadie said...

Kali sou ebdomada kai stay cool!

*hug*

 
At 1:17 pm, Blogger mindstripper said...

Δε γερνάς πρόωρα καρδιά μου, απλά θες άλλες δυο-τρεις τέτοιες βδομαδούλες μέχρι να το συνηθίσει ο οργανισμός σου (έτσι, λίγο-λίγο πρέπει). ;-P Και η βαρετή ζωή μπορεί να πάει να την πέσει για καναν υπνάκο με την ευκαιρία!

Φιλιά και καλημέρες :)

 

Post a Comment

<< Home