Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Friday, November 25, 2005

TFIF - ?





Ε, ναι λοιπόν, χιόνισε και το' στρωσε, ακόμα κι εδώ! Στην Αγγλική Ριβιέρα! Παραδίπλα απ' τη θάλασσα!
Σας χαρίζω τη θέα, τραβηγμένη με το κινητό καθώς τα χέρια μου έτρεμαν, από τον 4ο όροφο του κτιρίου μας.

In other news, έχω να σας πω πολλά, αλλά δεν ξέρω από που ν' αρχίσω!
Προς το παρών, να μοιραστώ μαζί σας το ωροσκόπιό μου για σήμερα:


Today is a great day to make your big move, dimitra. If there is something in the department of love and beauty that you feel you need to take action on, this is the day to do it. Quite honestly, the time is now or never. Approach all situations in a grounded, practical, caring manner. Plow forward with confidence and don't look back. Indulge in things that give you pleasure. Consider getting a massage or taking bubble bath tonight.
Βρε λες???
Μπααααααα!
* Νote to self: να μην ξεχάσω ν' αγοράσω μπαταρίες απόψε...

5 Comments:

At 2:34 pm, Blogger drskafidas said...

ase tis mpataries kai koita na bgeis exw apopse kiria mou!!!!!

 
At 4:17 pm, Blogger nonplayer said...

Αγαπητή μου, ναι, ή τώρα ή ποτέ! Άρπαξε το ταψί τη μηλόπιτα και δώστου να καταλάβει!

 
At 8:28 pm, Blogger τσέλιγκας said...

Μπράβο εξέλιξη τα εγγλέζικα ωροσκόπια.
Για τοξότες τι λένε;

 
At 8:37 pm, Blogger Dimitra said...

ΤΟΞΟΤΗΣ????

Α-πα-πα-πα Παναγία μου, και Xρισσσσσστέ μου! (Και σ'είχα συμπαθήσει τσέλιγκα)

 
At 8:44 pm, Blogger τσέλιγκας said...

Πες τώρα τα ζώδια κι άσε τις τσιριτσάντζουλες!

 

Post a Comment

<< Home