Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Thursday, December 01, 2005

A la piscine


Aχ, βρε τί πάθαμε σήμερα... - εσείς ρε φταίτε, με 'ματιάσατε', άντε μην πω!
Οι μισοί να μου λέτε να κάνω τη δίαιτα του τόνου - λες και δεν την κάνω χρόνια τώρα - οι άλλοι μισοί να με καλείτε για όργια, ενδιαμέσως να με δουλεύετε κιόλα για το σουρρεάλ απόγευμα που πέρασα χθες, είδα κι έπαθα.
Πάω σήμερα στη δουλειά ένα μάτσο νεύρα: τα μαλλιά μου all over the place (and not in a good way), να τρέχω με το μυτερό/γλιστερό παπουτσάκι μες στην κωλοβροχή (είπαμε: κάνω εξάσκηση στα γαλλικά, ok?), φτάνω με την ανάσα κομμένη στο πανεπιστήμιο στις 945 και στις 10 έχω διάλεξη αλλά όχι σημειώσεις (ευτυχώς το κατέχουμε το θέμα), τέσπα - μη τα πολυλογώ - μια μέρα ΜΕΣ στην τσίτα, οπού με βρήκε στις 330 να τσακίζω green & blacks organic dark chocolate with orange and spices. (Τη μικρούλα μωρέ, ώχου...)
Στις 4 ακριβώς μου χτυπάει την πόρτα η γραμματέας/στρατηγός/συν-κολυμβήτρια: allora, a la piscina donna, a la piscina!! Ε, πάμε λέω κι εγώ, έτσι κι αλλιώς δουλειά δεν πρόκειται να μου κάτσει.

Έξω χιονόνερο, μέσα παράδεισος.
Και δώστου ελεύθερο, και δώστου πρόσθειο, είμαστε στην 38 lane (ma pws to lene ellinika???) - το στάνταρντ μας είναι 40, ε δε λέει να βρέχω το μαλλί και να μπαίνω στη γδύσου-κολύμπα-πλύσου-λούσου-ντύσου διαδικασία για το τίποτα - όταν αρχίζουν οι σειρήνες!!!!!!!!!!!!
Ώπα ρε παιδιά, τί έγινε??
Fire alarm λέει, όλοι έξω.
ΕΞΩ??? ΤΙ ΕΞΩ? ΠΟΥ ΕΞΩ?
Έξω στην αυλή. Με το χιονόνερο. Με το μαγιώ.
Say WHAT??
Kι όμως, κι όμως... Πάλι καλά που είχα και σαγιονάρες, οι περισσότεροι βγήκαν ξυπόλυτοι.

Δε μπορώ να πω, μας προσέξανε - μας έδωσαν έξτρα πετσέτες - και στους ξυπολυτόγλου και μια ακόμα για να πατάνε.
Αλλά το φαντάζεστε??? Να στάζεις και να είσαι στο χιονόνερο, περιμένοντας τα όργανα (sic)(firemen)(sic) να τσεκάρουν όοοοοοολο το ξενοδοχείο (μου ήθελα και posh health club, τρομάρα μου), μέχρι να πάρουμε το ok για να μπούμε μέσα να ζεστάνουμε τα παϊδια μας (που θα'λεγε και ο τσέλιγκας).

Άλλη μια υπέροχη μέρα...
Και τώρα, επί του καναπέως, που λέει και μια άλλη ψυχή.

(Και άντε τώρα να μην κατεβάσεις το μισό ψυγείο από τα νεύρα σου, σταδιάλα και τα κολύμπια που πρόλαβες να κάνεις... Δαγκώνω παιδιά, δαγκώνω!)

8 Comments:

At 10:18 pm, Blogger nonplayer said...

Χαχαχχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαα! Τίποτα δεν καταλαβαίνεις πλέον... Επίτηδες το κάνανε ρε! Οι πυροσβέστες είναι οι πιο σέξυ ένστολοι!

 
At 10:59 pm, Blogger KV said...

χα χα χα ! Αυτό είναι ... να σου τύχει πυροσβέστης-looking, να είσαι μούσκεμα, να τουρτουρίζεις και να ρίχνει χιονόνερο ...
Merfy's laws σε όλο τους το μεγαλείο!

Άσχετο, αλλά πιο ασφαλές μέρος από την πισίνα δεν θα έβρισκαν σε περίπτωση φωτιάς ...

 
At 11:20 pm, Blogger Dimitra said...

Ρε... μη γελάτε :()
Tέτοιο κρύο και τέτοια ξεφτίλα... ούτε στους εφιάλτες μου! Με μαγιώ in public και βρεγμένη και ψ***κρυο, μη τα συζητάτε!

 
At 12:23 am, Blogger drskafidas said...

γιατί βάζεις *** στο.... ψωφόκρυο???!!!!

εγώ ειμαι σίγουρος ότι έκανες χαρούμενο πολύ κόσμο!¨)

 
At 8:25 am, Blogger πολυβιος said...

δάκτυλος των ξένων δυνάμεων είναι όλα αυτά, ντε(ε) μου. όλα σε καλούν πίσω στην πατρίδα. εδώ δεν έχει τέτοια. εδώ ή θα σας πνίγανε ή θα σας αφήναν να καείτε.

 
At 10:01 am, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

@skafidas: Γιατί δεν ήθελε να πει ψοφόκρυο αλλά κάτι άλλο..;-)

Νομίζω κάποια ανώτερη δύναμη θέλει να σου πει ότι διάλεξες λάθος χόμπι. Υπάρχουν και τα γραμματόσημα ξέρεις...;-))

 
At 10:05 am, Blogger Dimitra said...

χεχε, ΜΟΝΟ η Μαρκησία με καταλαβαίνει τελικά, ΜΟΝΟ....!

Aλλά, εντάξει, Πολυ thanks και σ'εσένα για τα γλυκά σου λόγια. Το spanking πάντως δε το γλιτώνεις. Όσο για τον ΑΛΛΟΝ, α ρε κακομοίρη μου, τί σε περιμένει...

Και, ψιτ, σκαφίδα, να βράσω και τα διδακτορικά σου δηλαδή...

 
At 2:16 pm, Blogger drskafidas said...

logopaignio piga na kano me to psolo kai to psofo, ma den egina antiliptos profanws:((((((((((((

 

Post a Comment

<< Home