Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Thursday, April 27, 2006

'Ανοιξη

Άνοιξη: μέσα κι έξω

Όχι - όχι μόνο της Σοφίας Βόσσου (με έμφαση στο 'παραπίππα-πα' θα έλεγα) αλλά... γενικότερα!! ---> αλήθεια, παιδάκια, το έχει κανείς να μου το στείλει πληζ?? έχω κολλήσει!

Εμ, ναι λοιπόν, άνοιξη σας έλεγα, μέσα - έξω, έτσι, να σας γράφω και λίγα ευχάριστα και εύθυμα για αλλαγή.
Τί να πω, δεν ξέρω ούτε και εγώ πώς να το εκφράσω, να φτυστούμε όμως κατά το έθιμο γιατί πάει καλά η ομάδα και είναι και επιρρεπής στο μάτιασμα. Πάντως, όλα άρχισαν με το super blog-o-party, όπου τα ασημένια μου παπουτσάκια τα'λιωσα, μετά από πολύ καιρό, και η διάθεση (για ζωή γενικότερα μου φαίνεται) ανέβηκε με χίλια. Είναι τόσο όμορφο να χαλαρώνεις απρόσμενα, να γνωρίζεις κόσμο που σου χαμογελάει και σε δέχεται όπως (εσύ διαλέγεις πια να) είσαι και η πραγματικότητα ξεπερνάει τις προσδοκίες σου αντί να σε γειώνει όπως γίνεται συνήθως...
Έτσι νομίζω αυτή η βραδιά έδρασε σαν εφαλτήριο για τα υπόλοιπα, για την εδραίωση αυτού του feeling που ένιωθα να αναπτύσσεται εδώ και λίγο καιρό και μου 'λεγε 'Δημητρούλα, είμαστε μια χαρά, μην σκας, πραγματικά!'

Διαβάζω το post με τις επιθυμίες που είχα για αυτές τις διακοπές παραμονές του ταξιδιού μου... Πόσο όμορφο είναι να βλέπεις πως όλα πήγαν όχι απλά καλά, μα καλύτερα ακόμα.
- Και όπου μας βγει!

Καλή άνοιξη σε όλους μας :) (και ναι, αυτό το post δε θα έχει ούτε λίγη γκρίνια)

7 Comments:

At 5:20 pm, Blogger nanakos said...

ΚΑΤΩ η γκρίνια! ΖΗΤΩ η άνοιξη! ΖΗΤΩ το καλοκαίρι! ΖΗΤΩ οι απρόσμενα ευτυχισμένες στιγμές!!!

 
At 1:13 pm, Blogger drskafidas said...

ζήτω οι βόμβες κύριοι!!!

 
At 1:13 pm, Blogger Xilaren said...

Γεια σου, μικρή μου! Πολύ χαίρομαι που διαβάζω ότι είσαι και όλα πάνε καλά!

It was lovely meeting you στο πάρτυ κι ας τα είπαμε λίγο. Get in touch όταν κατηφορίσεις προς Λονδίνο μεριά!

φιλιά!

 
At 2:32 pm, Blogger zen grylos said...

Κουκλάρα μου!!! Το πιο γλυκό κορίτσι που γνώρισα τυχαία σε πάρτυ! Και ναι ήταν μοιραίο! Έκτοτε πρήζω το λολιτάκι για την πάρτη σας. Ευτυχώς που χει ζεν υπομονή κι αυτό.
Τη συμπάθειά μου που έφυγα στα μουλωχτά, αλλά υπήρξε τεχνικό πρόβλημα.
Σου γνέφω με τις κεραίες μου και προσδοκώ σε άλλη μια χορευτική φιγούρα!
Φιλιά!!!

 
At 10:11 pm, Blogger cheshire cat said...

χορεύετε;

χαχα, όλα καλά.

 
At 8:54 pm, Blogger mindstripper said...

Δημητρούλα μου γεια σου,
πάρ' τα όλα δικά σου... ;-)

Μεγάλο φιλί!

 
At 11:53 am, Blogger Sadie said...

Pou eisai esi xameni?

 

Post a Comment

<< Home