Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Thursday, March 23, 2006

In lieu of an update


Τις τελευταίες μέρες...

Κυρίως διορθώνουμε (πληθυντικός=a la 'royal we', όχι, δεν έγινα ξαφνικά διπλή - το αντίθετο, -12 and still going), εννίοτε γελάμε με τις απαντήσεις και τις περισσότερες φορές είμαστε στα όρια νευρικής κρίσης με την βλακεία που δέρνει τον μαθητικό πληθυσμό...

Περάσαμε super σ/κ με το Ιρλανδικό μπλοκ που κατέβηκε από το Liverpool, ήπιαμε πολύ, μιλήσαμε πολύ, γελάσαμε πολύ, πανηγυρίσαμε με τη νίκη της Εire στο rugby (και, ακόμα σημαντικότερο, δε μας πλακώσανε στο ξύλο στην pub!), πήραμε αποφάσεις του στυλ 'αυτός ο λαός είναι βαθιά τραυματισμένος / η academia είναι βαθύτερα ακόμα προβληματική / μπορούμε ίσως ν'αλλάξουμε πορεία και attitude but, sod it, probably just wiser to accept we'll always be miserable and deal with that', φάγαμε απίστευτο τυρί από το Τοpsham, κάναμε το σπίτι παιδική χαρά, περπατήσαμε δίπλα στο ποτάμι και συζητήσαμε για τις πολύπλευρες πτυχές του fisting (don't go there...) και μετά είπαμε αντίo και 'slán' με 'gra mor' και έμεινα εγώ Κυριακή απόγευμα στο γραφείο να διορθώνω, μιας και τα άδεια σπίτια μετά από επισκέψεις αγαπημένων είναι just too depressing and hard to bear.

Και life goes on... Το καινούργιο γραφείο μου είναι super, αν και δεν ξέρω για πόσο, περιμένω απαντήσεις από 2 μέρη, οι εδώ σα να μου φαίνονται καλύτεροι (μπααααααα, η ιδέα μου θα'ναι!), ο Keith θέλει να πάμε για lunch, o αδερφός μου λέει πως δε του αρέσει η φωτογραφία μου αυτή γιατί με κάνει λέει 'μυτόγκα' (αφού είμαι βρε brother, τί να κάνω? και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε?), τα blueberries έχουν τινάξει την banka στον αέρα, το blog-o-meeting στο Λονδίνο με ταλανίζει γιατί 4 μέρες μετά θα πρέπει έτσι κι αλλιώς να ξανακατέβω και τα ζωνάρια θέλουν τόσο σφίξιμο όσο και η φτώχεια θέλει καλοπέραση και... γενικά, είμαι νομίζω καλά. Καλύτερα.

... Και αυτό είναι κάτι.

9 Comments:

At 6:04 pm, Blogger πολυβιος said...

χαίρομαι. πάντα τέτοια.

 
At 7:09 pm, Blogger Katerina ante portas said...

Η Άνοιξη με την πολυχρωμία και την πολυποικιλότητα της άγγιξε και εσένα!
Καλή εβδομάδα καλό μου!

 
At 1:04 am, Blogger nonplayer said...

4 διαφορετικά χρώματα στο ποστ; Μια χαρά είσαι!

 
At 11:10 am, Blogger Dimitra said...

Χεχε, ναι, το έκανα εμπριμέ :)
Φιλιά σε όλους σας! D

 
At 11:11 am, Blogger northaura said...

καλή βδομάδα :-) [όλα δεν είναι κάτι;]

 
At 11:16 am, Blogger Dimitra said...

Kαλή βδομάδα και σ'εσένα north! Kαι, ναι, έχεις δίκιο - όλα είναι κάτι... Μάλλον θυμόμουν τραγούδι όταν το έγραφα, το 'Πάρε με' με το 'Όχι πως έχω τα κλειδιά του παραδείσου, μα σ'αγαπώ κι αυτό νομίζω είναι κάτι'...
Σε καλό μας :)
x

 
At 5:01 pm, Blogger Roman said...

καλή εβδομάδα ιντίιντ...

καλά μην το σκέφτεσαι για το meeting απλά κάντο. just do it.

 
At 4:22 am, Anonymous Anonymous said...

"συζητήσαμε για τις πολύπλευρες πτυχές του fisting" LOL!!! Πολύ θα ήθελα να μάθω περισσότερα γι' αυτό!(πού καταλήξατε, δηλαδή!) :P
'Ελαααααααα, έλα, τι είναι 4 μερούλες μπροστά στην αιωνιότητα, ε? 'Εχουμε κρατήσει 3 θέσεις παραπάνω πάντως, να ξέρεις! Αφού στο λέει και ο Ρωμανός μωρέ! ;)

 
At 10:40 am, Blogger Dimitra said...

Αaaaw, I'm really touched guys! Είναι τελείως σπαστικό το θέμα timing (στη ζωή μου γενικότερα!)

Όσο για το deconstructivist argument του 'τί είναι 3 μερούλες μπροστά στην αιωνιότητα', άσε honey, αυτά έλεγα και για την κυτταρίτιδα και... κοίτα που φτάσαμε :-p

Φιλουμπάκια babies!

 

Post a Comment

<< Home