Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Monday, November 06, 2006

Αυτός ο κόσμος που αλλάζει

Σε μια ξένη θάλασσα, λίγο πριν πέσει ο ήλιος, καθώς τα κύματα χαϊδεύουν βότσαλα σα χέρι αγαπημένο που σου'λειψε πολύ.
Είναι γλυκύτερος ο πόθος όταν ξέρεις πως η ώρα που θ'αγγίξεις και πάλι σώμα αγαπημένο δεν είναι πια πολύ μακριά...





Kαι ξαφνικά, ο ουρανός φαίνεται τόσο ερωτευμένος, που ξαφνιάζεσαι και με τον ίδιο σου τον εαυτό. Μπορεί να χωρέσει τόση ομορφιά σε μια στιγμούλα μόνο?

Αυτός ο τόπος μου έδωσε πολλά, τελικά, χωρίς σχεδόν εγώ να ξέρω. Μου έδωσε χρόνο και σιωπή και ένα δρόμο υπομονή που οδηγεί σε πράγματα και πρόσωπα που ποτέ μου δεν πίστεψα πως μπορούσα να ξαναέχω...

Είναι ωραίο να σε ξαφνιάζει η ζωή τόσο ευχάριστα και τόσο απρόσμενα.

3 Comments:

At 2:23 pm, Blogger mindstripper said...

Πανέμορφη φωτογραφία, σχεδόν μπορώ να γευτώ κι εγώ τη στιγμή.

Life is full of surprises, eh?

Πάντα τέτοια βρε κορίτσι. :-)

 
At 12:11 pm, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Γειά σου γλυκιά μου

ομορφιές βλέπω (και ακούω)

ΧΧΧ

 
At 10:48 pm, Blogger πολυβιος said...

επιτέλους κάτι αισιόδοξο. πάντα τέτοια.

 

Post a Comment

<< Home