Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Friday, May 12, 2006

AΠΟΥΣΙΑ

(νομίζω όλοι θα συμφωνήσουμε οτι η καινούργια μηχανή μου - και η φωτογράφος, φυσικά! - είναι super)

Η απουσία δεν κρύβει στενάχωρα νέα ή κρίσεις εσωτερικές και μη. Δεν έχει να κάνει με κενό ή μοναξιά, μα ούτε και με απρόσμενη έξαρση ευτυχίας.

Νιώθω μια ηρεμία μέσα μου, κατά ένα περίεργο τρόπο... Προσπαθώ να αντισταθώ στον πειρασμό του να κάνω τετριμμένες παρομοιώσεις, δεν έχω άλλα πολλά να πω. Νομίζω πως τα πράγματα πλέον αλλάζουν και ας φαίνονται τα ίδια, όπως και αυτή η πόλη που άρχισα να τη βλέπω τελευταία έτσι, κάπως, διαφορετικά. Με καινούργια ματιά. Με τα δέντρα πράσινα και τα λουλούδια ανθισμένα. Και ας διαλέγω τα μωβ για τη φωτογραφία.

Σας σκέφτομαι... Και χαμογελάω.

3 Comments:

At 10:54 am, Blogger Sadie said...

Ki emeis se skeftomaste kai mas ftiaxneis ti diathesi. Teleia i fwtografia, tha tin balw wallpaper an mou epitrepeis. Kalimera!

 
At 6:29 pm, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Και μεις σε σκεφτόμαστε....να είσαι ήρεμη και να βγάζεις υπέροχες φωτογραφίες όπως αυτή! :)

ΧΧ

 
At 1:20 pm, Blogger Dimitra said...

Ωωωωωωωωωωω! Σας ευχαριστώωωωωω και σας αγαπώ (α λα Μαρία Αλιφέρη - στο λίγο πιο μελαχρινό και κάπως λιγότερο σιτεμένο)

Κοκοβιέ, είσαι μέσα στο μυαλό μου, το ξέρεις? (για να μην πω μες στην καρδιά μου και παρεξηγηθώ, με την καλή έννοια). Όσο για σένα μικρή μου S, φυσικά και να τη βάλεις wall paper, τα σκίζω τα χαρτιά και τα πνευματικά μου δικαιώματα για πάρτη σου :) Mαρκησία σε ευχαριστώ, ξέρω πως με 'νιώθεις', και αντεύχομαι τα ίδια και για σένα honey. Randez-vous το καλοκαίρι...

 

Post a Comment

<< Home