Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Friday, December 16, 2005

Να μας πάρεις μακριά


"Νιώθω οτι είμαι στη μέση μιας εκτεταμένης μεταβατικής περιόδου", μου λέει.
Κι εγώ, κάπως έτσι νιώθω.
Το θέμα είναι, αυτή η φαινομενικά συνεχής (και εξαντλητική) φάση μετάβασης, θα τελειώσει ποτέ – ή θα είναι η ζωή γεμάτη τέτοια από εδώ και μπρος?

Από εδώ και μπρος, ναι, αυτό είναι το θέμα, όχι το μέχρι τώρα.

Πριν λίγες μέρες αποφάσισα οτι θα φύγω.
Αγχώθηκα από τη μια, ηρέμησα από την άλλη.
Τα πράγματα σου φαίνονται πολύ πιο χαλαρά και σε πιέζουν πολύ λιγότερα όταν έχεις πλέον αποφασίσει ‘σοβαρά’μέσα σου πως είναι προσωρινά.
Πως θα τα κάνεις προσωρινότερα.
Χριστουγεννιάτικο πάρτυ στη δουλειά, χαμόγελα λίγο ειλικρινή-λίγο ψεύτικα, ευχές και σοκολάτες, ευχαριστίες ‘for all our hard work’ και εγώ να νιώθω μια τεράστια ανακούφιση που – καλώς ερχόντων των πραγμάτων – του χρόνου τέτοια μέρα δε θα είμαι εδώ.

Και συνάμα μια μελαγχολία που για’ μένα αυτό ήταν και ‘goodbye’ μαζί.
Και ας το ξέρω μόνο εγώ,
μικρό προδοτάκι!,

σκέφτομαι μέσα μου καθώς το ενοχικό μου σύνδρομο αναζοπυρώνεται.

I don’t suppose they’ll even care in the end, nobody does…

Δε θέλω όμως, για δεύτερη φορά, να φύγω γιατί δε θέλω να μείνω.
Θέλω να φύγω για κάπου που θέλω να πάω.
Δε θέλω πια οι επιλογές μου να είναι αρνητικά κινούμενες, έχω νομίζω ανάγκη να είναι θετικά κατευθυνόμενες.
Πού όμως, πού?

(Ναι, ίσως εκεί να είναι η απάντηση. Αλλά πόσο δύσκολο να διαλέξει κανείς τί θέλει να κάνει και πού, όταν συναισθηματικά δεν τον κρατάει τίποτε σε κάποιο συγκεκριμένο μέρος και προσωπικά δεν τον ωθεί κανένα μεγάλο απωθημένο να γίνει ‘κάτι’, ‘κάποιος’ για να’ χει να χαίρεται?)

Πώς το πες μετά το άλλο βρε φίλε μου?

"Θέλω κάπου τα καράβια μου ν’ αράξω επιτέλους, αν όχι όλα, έστω κάποια από αυτά".
Eλπίζω να βρούμε και οι δύο καλό λιμάνι σύντομα.


10 Comments:

At 12:08 pm, Blogger nonplayer said...

Ζωή σε κεφάλαια, έτσι είμαστε εμείς... Να κλείνουμε το ένα να ανοίγουμε το άλλο.
Κάποτε, όταν ακόμα επιθυμούσα να μπω στο Διπλωματικό Σώμα, σκεφτόμουνα τις μετακινήσεις και χαιρόμουν! Ήρθε όμως και ο καιρός να εκτιμήσω την εστία...
Όπου γη πατρίς, καλή μου De(e). Τους ανθρώπους γύρω μας να προσέχουμε να είναι καλοί, όλα τα άλλα υποφέρονται.

ΥΓ1: Πολύ ωραίο το κομμάτι! Θενκιου!
ΥΓ2: Θα τους λείψεις, αλλά όχι τόσο ώστε να στο πουν.

 
At 4:47 pm, Blogger πολυβιος said...

φιλιάαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!

 
At 4:56 pm, Blogger Juanita La Quejica said...

Να βρεις σου εύχομαι απάνεμο λιμάνι, που όμως θα έχει τελειώσει και το χτίσιμο της προβλήτας. Κάτι που στην Ελλάδα αργεί πολύ, γιατί τσακώνονται οι εργολάβοι και οι υπεύθυνοι για τις μίζες.

 
At 9:13 pm, Blogger drskafidas said...

ena karavi palio sapiocaravo me kati nates trelous peirates...!

 
At 11:15 pm, Blogger KV said...

Λιμάνι ... η σωστή λέξη ... Σου εύχομαι να το βρεις! Δεν έχει σημασία που θα είναι, σημασία έχει να πας χαρούμενη, όχι γιατί φεύγεις αλλά επειδή θέλεις να πας(καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς).

 
At 1:26 pm, Blogger Dimitra said...

΄Ετσι όπως τα λέτε είναι, πραγματικά. Όπου γης πατρίς, μακριά από Ελληνικά λιμάνια (!), χαρά στο δρόμο μας, φιλιά (thank you my dear) και καλές μουσικές (αν και dr με χάλασε λίγο το συγκεκριμένο, ξέρω πως το έστειλες με αγάπη οπότε 'μέσα' και αυτό!).

Άντε να δούμε τί θα δούμε :)

 
At 4:06 pm, Blogger vasvoe said...

σε καταλαβαίνω!!

χρειάστηκε να φύγω κάποιες φορές επειδή δεν ήθελα να μείνω χωρίς να θέλω να πάω εκεί που πήγα.

άσχημο πράμα.
ΑΛΛΑ

θα τα καταφέρεις, βρε!!

 
At 1:39 am, Blogger pixelcitizen said...

Εγώ δεν ξαναφεύγω.
Έτυχε να φύγω για ν'ανακαλύψω ότι εκεί που πήγα τέλειωσε το χαρτί υγείας.
Σ'εμένα ποτέ δεν τελειώνει.
:-)
P.S.: I disliked London.

 
At 6:47 pm, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Συμφωνώ με τον μαίανδρο - όπου γης και πατρίς.

τουλάχιστον έχεις επιλογές - αν καταλαβαίνω καλά- για το που θέλεις να πας. Κι αυτό είναι κάτι, και μάλιστα σημαντικό. Δεν σε αναγκάζει κάποιος να πας κάπου συγκεκριμένα...
Οπότε δεν πρόκειται για το μετέωρο βήμα της de(e) ..;-)

 
At 8:29 pm, Blogger Katerina ante portas said...

"Bάλε το χέρι αντήλιο.." και τα "Κύθηρα" αν θέλεις, όποτε θέλεις, τα βλέπεις!
Το μέλλον είναι μπροστά σου και όλο δικό σου, χρυσό μου!
Καλά Χριστούγεννα!

 

Post a Comment

<< Home