Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Thursday, January 19, 2006


Δεν είναι τα δύσκολα που με φοβίζουν: σε αυτά είμαι συνήθως ‘μέσα’.
Είναι αυτά έξω και πέρα από τον έλεγχό μου, αυτά που τελικά ίσως αξίζουν περισσότερο απ’όλα τ’άλλα, γιατί – ωραίες είναι οι λίστες με τα pros and cons – αλλά στην πραγματικότητα τα επιμέρους στοιχεία της εξίσωσης της πραγματικότητάς μας έχουν πάντα ένα διαφορετικό (συναισθηματικό) ειδικό βάρος και εκεί ακριβώς είναι το ‘θέμα’.
Δε λέω, είναι σημαντικό να θυμίζεις στον εαυτό σου πόσα ΚΑΛΑ πράγματα και ΚΑΛΟΙ άνθρωποι υπάρχουν στη ζωή σου, τί κάνεις και το κάνεις ΚΑΛΑ. Η φύση του άνθρωπου όμως δεν είναι από μόνη της τέτοια που συνηθίζει να εστιάζει στο τί ΔΕΝ έχεις, τί σου λείπει, σε πόσα πράγματα φαίνεσαι τελικά μάλλον πολύ λίγος? Or… is it just me?
Toν τελευταίο καιρό την έχω πάθει μια ψιλο-νευρωσούλα με το Sudoku, πρέπει να το ομολογήσω.
Ε, τί να κάνουμε? Δεν πίνω, δεν καπνίζω, δεν παίρνω ναρκωτικά, τώρα δεν πολυτρώω επίσης (θαύμα), δεν… ε, κάτι έπρεπε να βρω και εγώ να κάνω, ε?
If only life could be one of those puzzles… Challenging yet intriguing, with you having control of the solution. All you need to do is allow yourself a sneak preview if things get tough.
Oh, well!

8 Comments:

At 1:27 pm, Blogger Roman said...

τρελλαίνομαι για το Sudoku, μου πήρανε CD-ROM με πολλά μέσα (να στο γράψω αν θες).

διακρίνω όμως μία αλληγορία στο όλο post?

 
At 2:51 pm, Blogger FUFUTOS said...

Καλή χρονιά!
Εγώ μάλλον έχω ξεπεράσει την ψιλο-νευρωσούλα και μάλλον είμαι στα όρια της μανίας...
Και όταν δεν προλαβαίνω, φωτοτυπώ (για να έχω και στη σύνταξη).
Όταν τελειώνουν τα καινούργια λύνω σε φωτοτυπίες παλαιότερων και συγκρίνω τους χρόνους...

Από την ιστοσελίδα των ΝΕΩΝ μπορείς να τυπώσεις Δευτ-Παρασκ. έχει 2 καθημερινά.
Στο websudoku.com μπορείς να βρείς άπειρα. Έχει μάλιστα και μια κατηγορία που ονομάζει EVIL που είναι όντως δύσκολα. Μπορείς να τα λύσεις και online και να συγκρίνεις το χρόνο σου με τους άλλους λύτες. Μπορείς και να τα τυπώσεις αλλά βγαίνουν σε μέγεθος μεγαλύτερο των συνηθισμένων και χρειάζεσαι κάποια ώρα να συνηθίσεις.

Καλό ξεκόλλημα :)

 
At 3:03 pm, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη μανία με το σουντόκου...
Ενδεχομένως να αξίζει τον κόπο αλλά οτιδήποτε καταλήγει σε ομαδική παράκρουση, μου τη δίνει αυτομάτως κι από αντίδραση δεν ασχολούμαι καθόλου! (how very grown up of me ;-))

 
At 4:40 pm, Blogger Dimitra said...

Roman και fufute σας νιώθω απόλυτα! Έχω και εγώ στο σπίτι και στη δουλειά παιχνιδάκι στο pc (sudoku puzzle solver) αν και προτιμώ την ιεροτελεστία του χαρτί και μολύβι και γόμα – Roman έχεις αυτό το book of sudoku puzzles του Independent? Μιλάμε πόρωση… Θα το πω και ας με κράξουν: είναι το τελευταίο πράγμα που κάνω πριν κοιμηθώ και το πρώτο όταν ξυπνάω. (Και, ναι, I know, I lead a sad life!)
Eπίσης, άσχετο, Roman πειράζει που έχω πάθει και εγώ πλάκα με το soundtrack του Brokeback Mountain χωρίς να έχω δει ακόμα την ταινία? Και, βρε παιδί μου, ναι, μα την αλήθεια – βουλωμένο γράμμα διαβάζεις ντε! (αυτό πάει για το sudoku και την αλληγορία).
Mαρκησία mon cherie, κι εγώ έτσι grown up είμαι και proud of it με τα mass crazes, αλλά αυτό είναι η εξαίρεση στον κανόνα για ‘μένα. Ελπίζω να μου συγχωρεθεί…

 
At 7:01 am, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Από ποιόν να σου συγχωρεθεί;
από τη θεότητα των mass crazes???

;-Ρ
(μακάρι να είχαμε μόνο τέτοια για συγχώρεση!)

 
At 11:22 am, Blogger Roman said...

LOL

πρέπει να το έχω αυτο του Independent -θα κοιτάξω γιατί από το γραφείο μου στο σπίτι λείπουν μόνο ...τα κόκκινα φανάρια!

κιεγώ αντιδράω στα mass crazes αλλά παραείμαι πορωμένος για να αντιδράσω! κιεγώ προτιμάω το μολύβι & χαρτί γιατι πάντα το γεμίζω γύρω γύρω με υπολογισμούς.

 
At 11:24 am, Blogger Roman said...

p.s. to soundtrack einai ontws kataplhktiko. kai ta tragoudia ena ena dialegmena

 
At 2:20 pm, Blogger drskafidas said...

έχω ασχόληθεί για 3 λέπτα με το αθλημα και δε με γοητευσαι καθόλου ομολογώ..

να λειτουργήσει μονάδα απεξάρτησης τώρα!

 

Post a Comment

<< Home