Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Saturday, December 24, 2005

Όλα καλάαααααααααα

Μαίρη Κριστ Μας

Λίγο μετά τα μεσάνυχτα, με τον Σάκη να μου υπόσχεται ‘θα σου κάνω μακαρόνια με κιμά για να φας/ θα σου κάνω και μασάζ στα πόδια σου αν πονάς’. Ναι, αμέ, σε μένα μόνο, μέσω tv μεν και blogging, αλλά μου το είπε, ξεκάθαρα.
Τί λες βρε παιδί μου! Και φαϊ, και χειρονακτική μυοχαλαρωτική δραστηριότητα και… δεν ξέρω κι εγώ τι, βρε μπράβο, κι εγώ που έλεγα πως πίκρα θα τη βγάλουμε και φέτος! (΄Ασε μανάρι, έπεσες και σε vegeterian, πάλι χάσαμε, δε μου κάθεται τίποτε σωστό πια).

Βγήκαμε, είδαμε φίλους – παλιούς και νέους, ήπιαμε τα ποτά μας, είπαμε τα νέα μας, φάγαμε τα μανταρίνια από τον κήπο μας (και τα πόδια μας μαζί μπορώ να σου πω), ήρθαν φίλοι σπίτι, αράξαμε μπροστά σε τζάκι με αγκαλιές, αγνοήσαμε λίγο τα καθιερωμένα xmas blues (καλά, όχι και εντελώς, μην τρελαθούμε), πήραν φωτιά και τηλέφωνα και text, όλα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν και… άντε, καλές γαλοπούλες και αύριο :)

9 Comments:

At 5:08 pm, Blogger Roman said...

Xronia Polla!

p.s. mou arese to reference ston Papazoglou.

 
At 7:24 pm, Blogger CD said...

xronia polla ksenitemeno tekno(opou theleis mpainei o tonos..)filia from greece

 
At 8:20 pm, Blogger xryc agripnia said...

Παντα τετοια και ακομα καλυτερα Χριστουγεννα...

 
At 7:49 am, Blogger πολυβιος said...

με γαρδουμπάκια τα πέρασα εγώ, δίπλα στο πέλαγος. χρόνια πολλά, ντε.

 
At 1:52 pm, Blogger Sadie said...

Xronia sou polla!!! xxx

 
At 3:53 pm, Blogger Dimitra said...

Roman thank you kai welcome! Eimaste kai... sympasxontes blepw (konta eimaste sti giraia albioni), pantws egw perimenw na dw tous Pigouinous me voiceover apo Morgan Freeman!
cd baby kai archive episis eyxaristw, m'arese ayto me ton tonno ;-) sadie ti leei? 8a kateboume ka8olou athina?? oso gia esena poly xairomai gia ta gardoubakia, pote 8a se ksanadw einai to 8ema mou... :)
Filia se olous, briskomai akoma se diadikasia xwnepsis (kyriolektikis kai metaforikis -opws panta)

 
At 11:03 am, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Χρόνια πολλά έστω και καθυστερημένα γλυκιά μου :)

 
At 11:13 am, Blogger Dimitra said...

oh, marquise, mille merci!
x

 
At 8:07 pm, Blogger Sadie said...

Athina tha eimai stis 2 tou minou! Alla mallon den tha katsw gia poli... 2-3 meroules... :((( Kanonise!

 

Post a Comment

<< Home