Glossed by affection

Ένα μωρό, μωρό παιδί χρόνια...

Monday, January 16, 2006

Dr Love, please please call by


Kαι ναι λοιπόν, she's back, φταρνίζοντας και όχι τρεκλίζοντας - αλλά...
Πωπω, παιδιά, άτιμο πράγμα να είσαι σε ξένο μέρος γρυπιασμένος, no-one to love, no-one to hold, αλλά εντάξει, είμαι μεγάλο κορίτσι, το ξέρω... ! (Humpf)
Και οι φίλοι σπαθιά, δε μπορώ να πω, σε τέτοιες στιγμές που αισθάνεσαι τόσο ευάλωτος φαίνονται οι άνθρωποι (αν και προσωπικά πιστεύω οτι το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ τεστ είναι αν χαίρεται ο άλλος πραγματικά με τη δική σου ευτυχία και επιτυχία, εκεί σε θέλω).

Μου λείψατε και σας διάβαζα, αλλά αυτός ο πονοκέφαλος, αυτή η καταρροή, αυτό το άγχος - στρες, όλο κάτι γίνεται. Και σίγουρα τον τελευταίο καιρό δε μπορώ να συγκεντρώσω με τίποτε τις σκέψεις μου, ακόμα και η δουλειά μου φαίνεται ένα τεράααααστιο μαρτύριο.
Anyway.
Σε καλύτερη φάση θα σας πω για την πορεία διάσωσης του Ευρωσυντάγματος, για την super υπόθεση Traghetti Mediteranneo στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο, τη σημασία του να φοράς τακούνια αν κάνεις διάλεξη πίσω από podium ενώ είσαι μόλις 1.53 (σε ανάταση), το πόσο οι υδατάνθρακες είχαν γίνει εξάρτηση και πόσο καλύτερα αισθάνομαι τώρα - 9 μέρες μετά και 3 κιλά πιο αδύνατη (133 to go και φτάσαμεεεεεεεεεε)(just kidding)(it's not *quite* that bad), πόσο απογοητευτική ταινία ήταν το Memoirs of a Geisha (τρελλή Αμερικανιά, δυστυχώς, αλλά φοβερό make-up) και πόσο υπέροχα feel-good ήταν το ντοκυμαντέρ Mad Hot Ballroom (go see, go see!), πώς μπορεί ένας καλός σου φίλος (για άλλη μια φορά) να σε κάνει να σκέφτεσαι.... μμμμμμμμμμμμμμμμμμ, κάνε μου λιγάκι μμμμμμμμμμμμμ, Do-ctoooooooooor και άλλα τέτοια όμορφα.
Aλλά όλα αυτά προσεχώς. Για την ώρα, μάλλον μιλάει ο πυρετός.

Κατά τ'άλλα όλα καλά, που λέει και ο Σάκης. (Ο Ρουβάς, ναι.)
Να περνάτε όμορφα και να μας γράφετε...

13 Comments:

At 9:36 am, Anonymous Anonymous said...

'Ελα βρε De(e)lumina,

Ανακάλυψα το καινούριο σου διαδυκτιακό στέκι - tres joli! 'Οπως καταλαβαίνεις, ναι, τα γαλλικά μου προοδεύουν ταχύτατα (λέμε τώρα).

Περαστικά σου και φτιάξε καμιά σούπα με καυτερή πιπεριά (αν μπορείς να βγεις από το κρεββάτι). Και για το βήχα, χτύπα κανένα Benilyn for chesty coughs, είναι αποδεδειγμένα αποτελεσματικό...

Φιλιά και θα τα πούμε σύντομα!

 
At 4:55 pm, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Συμφωνώ για τη Geisha, naturally! ;-)

περαστικά σου γλυκιά μου ΧΧ

 
At 11:17 pm, Blogger KV said...

Welcome back΄;-)

 
At 11:01 am, Blogger Sadie said...

Perastika kalo mou!

PS. Pws ta exases ta kila, atimi???

 
At 12:23 pm, Blogger nonplayer said...

Περαστικά βρε! Άμα ήξερε ο πυρετός που έρχόταν, δεν θα το έκανε το λάθος!

 
At 1:35 pm, Blogger Roman said...

σαρώνεις!

περαστικά!!

άν θες σουπίτσα πες μου να πεταχτώ...

 
At 6:00 pm, Blogger CD said...

perastika ...

 
At 7:02 pm, Blogger Dimitra said...

Ευχαριστώ παιδιά, ααααααααψψψψψψψψψψψψψψψψψου!
[3ωρο master seminar σήμερα, με Art.234 References και zewa-zewasoft. VERY ATTRACTIVE! Mαρκησία με νιώθεις ε?]

Mαίανδρε my love, καλά τα λες! Άκου τί θυμήθηκα τώρα - φοβερό χιτάκι - 'Μετράω τον πυρετό μου, πιάνει ο υδράργυρος φωτιάαααααααααα / 38 και 8, 39 και 999999999999999'. Αχ! Αθάνατες χρυσές επιτυχίες!
Roman ΤLA νομίζω χρειάζομαι περισσότερο αλλά... και μια σουπίτσα.... δε θα έλεγα όχι! --> βρυξελλιωτοπούλα welcome και την έβαλα την πιπερίτσα, thanks for the tip!

 
At 9:48 pm, Blogger Roman said...

ΘΕΙΚΟ hit, είχα πορωθεί με αυτό το σκυλάδικο - πωπω μνήμες που μας έφερες τώρααααα

TLA τι είναι? teaching & learning assistant?

 
At 9:53 pm, Blogger Dimitra said...

Roman - Zεζού! - TLA???
Tender Love & Affection, honry. Tsk tsk tsk. Haven't you learnt anything? :)---> bebaia, twra pou to skeftomai, enas teaching assistant katholou asxima de 8a mou epefte!

 
At 8:19 am, Blogger Roman said...

LOLLLLL

μα γιαυτό σου λέω χρυσή μου, τι τα θες τα σορόπια, πάρε κει ένα τεκνό-σκλάβο να σου κάνει τη δουλειά και θά'σε μια χαρά!!

 
At 9:12 am, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Εμ βέβαια σε νιώθω!
την ξαπόστειλα τη zewasoft κι αυτή η τρελή σε σένα ήρθε; αν το ήξερα...;-)

πάντως αν θες και assistant πες μου. θα έρθω εγώ κι αν σου ξαναφέρει κανείς αντίρρηση μέσα στο μάθημα, σφύρα μου! ;-))

 
At 12:07 pm, Blogger mindstripper said...

Dee μου, εγώ αναλαμβάνω χρέη bodyguard αν θες (μια ματιά μου μόνο θα φτάνει). :-P

Πολλά πολλά φιλιά και περαστικά! :-)

 

Post a Comment

<< Home